9 reguli care va feresc de durerea de spate

9 reguli care va feresc de durerea de spate
Afecțiunile spatelui sunt extrem de frecvente în toată lumea și nu mai puțin de 80% dintre persoane suferă cel puțin un episod dureros în timpul vieții. Tocmai de aceea e indicat să aveți grijă de spatele dumneavoastră atât dacă nu aveți probleme, cât mai ales dacă aveți afecțiuni deja cunoscute. O puteți face cel mai simplu învățând câteva lucruri și ținând cont de ele pe tot parcursul zilei, susține dr. Vasile Druță, managerul clinicii de tratament Bio Ortoclinic.

„Reguli sunt mult mai multe decât cele enumerate și se înscriu într-un concept numit „scoala spatelui”. Clinica noastră a dezvoltat un astfel de program pentru a educa și a învăța persoanele interesate în legătură cu afecțiunile pe care le au sau cu durerea de spate și pentru a le ajuta în prevenirea recurenței durerii”, a declarat dr. Vasile Druță, medic primar ortopedie traumatologie.

Iată câteva din regulile care trebuie respectate pentru a nu avea probleme cauzate de coloana vertebrală:
1 - Obligatoriu într-o oră schimbați poziția! Nu rămâneți ore întregi în poziții fixe chiar dacă nu vă deranjează pe moment;
2 - Nu ridicați mai mult de 3-5 kg pe fiecare mână și aveți grijă ca ridicarea să se facă doar cu genunchii flexați și cu spatele drept;
3- Nu faceți sport fără o încălzire serioasă prealabilă, iar cei cu probleme de spate cunoscute, numai cu recomandarea medicului (kinetoterapie, înot, pilates, yoga);
4 - Pentru a dormi bine, alegeți salteaua sau perna numai după ce le testați! Sunt persoane care se simt bine pe pat tare, altele care dorm mai bine pe pat moale, iar altele cu sau fără pernă;
5 - Cerceii trebuie scoși seară, înainte de culcare, obligatoriu!
6 - În activitățile fizice solicitante sau atunci când aveți poziții vicioase un timp îndelungat se recomanda purtarea pentru scurt timp a mijloacelor de contenție la nivelul spatelui (orteze, lombostate, gulere cervicale, etc);
7 - Atunci când stați pe scaun trebuie să țineți picioarele paralele și nu în poziție picior peste picior sau încrucișate sub masă ori sub scaun;
8 - Când lucrați la calculator, coatele trebuie să facă un unghi de 90 grade cu brațele și să fie paralele cu podeaua. Nu stați gârbovit(ă) și urmăriți ca privirea să fie la nivelul ecranului, astfel încât să nu țineți capul nici ridicat, nici aplecat;
9 - Nu uitați o regulă de bază: nu solicitați și mai mult un spate aplecat și mai ales răsucit! Puteti face asta ținând orice greutate pe care o cărați (sacoșe, genți etc), cât mai aproape de corp.


"9 reguli care va feresc de durerea de spate" adaugat de Comunicate Medicale

Persoana de contact
Nume:Corina Ditan
Email:www.robevents.ro
Telefon: 0740.231.155

 Alte comunicate din aceeaşi categorie

ARTOP 2015: Al VIII-lea Congres National al Asociatiei Romane a Traumatologilor si Ortopezilor(...)

Între 5 și 7 noiembrie 2015, se va desfășura la Hotel Victoria din orașul Pitești cel de-al optulea Congres Naţional al Asociaţiei Române a Traumatologilor şi Ortopezilor Pediatri - ARTOP(...) citeste mai departe



Recuperare medicala sportiva – un concept nou de terapie prin sport ce imbină antrenamentul(...)

- în premieră în România, la Centrul de Recuperare Medicală Sportivă al clinicii Provita – Diagnostic și tratament - soluții pentru pacienți cu diverse afecțiuni, sportivi amatori sau(...) citeste mai departe



Al V-lea Congres Naţional al Asociaţiei Române a Traumatologilor şi Ortopezilor Pediatri

Între 25 și 27 octombrie 2012 se va desfășura la Rin Grand Hotel din Bucureşti cel de-al cincelea Congres Naţional al Asociaţiei Române a Traumatologilor şi Ortopezilor Pediatri. Ca în(...) citeste mai departe



Workshop medical,“Ulcerul trofic de gambă”

Societatea Română de Flebectomie (SRF) organizează în data de 29 ianuarie 2011 workshop-ul “Ulcerul trofic de gambă”. citeste mai departe



ProVita - Diagnostic si tratament va invita la inaugurarea Centrului de Recuperare Medicala(...)

Diferit de kinetoterapia clasica (kinesis = miscare, deci kinetoterapia = terapia prin miscare), RMS foloseste principiile antrenamentului sportiv, adaptate insa la particularitatile fizice, psihice(...) citeste mai departe