Campania „Bine nu e suficient”

Campania „Bine nu e suficient”
Una dintre cele mai mari reţele de sănătate private din România desfășoară campania de imagine “Bine nu e suficient”, o inițiativă ce ilustrează poveștile românilor care fac posibil “mai binele comun”. Conversația are, ca argumente fondatoare, performanța și calitatea practicii medicale reţelei medicale de sănătate private și, ca scop, stimularea de gesturi sociale pentru “mai binele” societății românești.

Campania „Bine nu e suficient” invită publicul să se lase inspirat de poveștile românilor care aleg să facă „mai bine” în fiecare zi, fie prin rolul lor profesional, fie prin alegeri simple, individuale. Inițiativa reunește atât medici ai reţelei medicale de sănătate private – Dr. Mihai Cristescu, Dr. Dana Zaciu, Dr. Bogdan Barta, Prof. Univ. Dr. Constantin Ciuce, Dr. Adina Chiriță, cât și angajați ai companiei și oameni din întreaga țară.

„Într-un context social în care Binele – individual și colectiv – este uitat sau ignorat, Rețeaua medicală de sănătate privată alege să vorbească românilor despre mai binele comun. O conversație pozitivă, menită să trezească în noi toți dorința de mai bine. O conversație care contrazice indiferența, prin poveștile românilor care nu-l acceptă pe "doar atât se poate". Medici, prieteni, parteneri de business, colegi – vă invităm pe toți, prin această campanie, să transmitem binele de la om la om. Pentru că faptele bune sunt molipsitoare.”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei Regina Maria.

„Bine nu e suficient” este o campanie integrată realizată de agenția CAP. Insight-ul a pornit de la faptul că trăim într-o țară în care rar auzi vești foarte bune. Totul se întâmplă la limita acceptabilului, iar oamenii de cele mai multe ori nici nu mai încearcă să facă o treabă extraordinară, pentru că sunt prea multe piedici; totul pare să funcționeze împotriva lor. Acesta este motivul pentru care eforturile unor oameni de a depăși așteptările majorității sunt mult mai importante decât par. Ele ne inspiră pe toți să ne straduim mai mult. Iar pentru CAP acesta a fost insight-ul care a generat conceptul creativ.

Campania este comunicată pe mediile: TV (spot dedicat), radio (spot dedicat și activări speciale), outdoor, online, cinema, PR.


Download comunicat COMUNICATE OFICIALE - S-a lansat mf - ziarul medicului de familie Download fisier atasat comunicatului

"Campania „Bine nu e suficient”" adaugat de Comunicate Medicale

Persoana de contact
Nume:Silvia Parpală
Email:silvia_parpala@mccannpr.ro
Telefon:0724 079729

 Alte comunicate din aceeaşi categorie

Coaliția ”Control, Transparență și Calitate în Sănătate” a prezentat concluziile Raportului Sinteză(...)

Coaliția ”Control, Transparență și Calitate în Sănătate” a prezentat vineri, 29 iunie 2012, în cadrul unei conferințe de presă, concluziile Raportului Sinteză realizat de Comisia de experți în urma(...) citeste mai departe



ARPIM vede introducerea cardurilor de sanatate ca un pas important pentru insanatosirea sistemului

Bucureşti, 08.09.2014. ARPIM consideră că implementarea cu succes a proiectului cardurilor de sănătate reprezintă o etapă importantă în care intră sistemul sanitar din România. Acesta va contribui în(...) citeste mai departe



Zilele Institutului Clinic Fundeni 2014 - 55 de ani de munca in folosul pacientilor

Institutul Clinic Fundeni, una dintre cele mai mari şi importante unităţi medicale din România, împlineşte anul acesta 55 de ani de activitate, timp în care profesioniștii institutului au salvat zeci(...) citeste mai departe



Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice din Romania - Comunicat de presa referitor(...)

Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România atrage atenția Ministerului Sănătății asupra necesității rezolvării problemelor medicamentelor lipsă, care afectează în prezent(...) citeste mai departe



Primul avion SMURD de terapie intensiva a intrat in dotarea sistemului medical de urgenta din(...)

Primul avion SMURD de terapie intensivă a intrat în dotarea sistemului medical de urgenţă din România. Avionul a fost achiziţionat în urma campaniei de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit,(...) citeste mai departe