Campania „Bine nu e suficient”

Campania „Bine nu e suficient”
Una dintre cele mai mari reţele de sănătate private din România desfășoară campania de imagine “Bine nu e suficient”, o inițiativă ce ilustrează poveștile românilor care fac posibil “mai binele comun”. Conversația are, ca argumente fondatoare, performanța și calitatea practicii medicale reţelei medicale de sănătate private și, ca scop, stimularea de gesturi sociale pentru “mai binele” societății românești.

Campania „Bine nu e suficient” invită publicul să se lase inspirat de poveștile românilor care aleg să facă „mai bine” în fiecare zi, fie prin rolul lor profesional, fie prin alegeri simple, individuale. Inițiativa reunește atât medici ai reţelei medicale de sănătate private – Dr. Mihai Cristescu, Dr. Dana Zaciu, Dr. Bogdan Barta, Prof. Univ. Dr. Constantin Ciuce, Dr. Adina Chiriță, cât și angajați ai companiei și oameni din întreaga țară.

„Într-un context social în care Binele – individual și colectiv – este uitat sau ignorat, Rețeaua medicală de sănătate privată alege să vorbească românilor despre mai binele comun. O conversație pozitivă, menită să trezească în noi toți dorința de mai bine. O conversație care contrazice indiferența, prin poveștile românilor care nu-l acceptă pe "doar atât se poate". Medici, prieteni, parteneri de business, colegi – vă invităm pe toți, prin această campanie, să transmitem binele de la om la om. Pentru că faptele bune sunt molipsitoare.”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei Regina Maria.

„Bine nu e suficient” este o campanie integrată realizată de agenția CAP. Insight-ul a pornit de la faptul că trăim într-o țară în care rar auzi vești foarte bune. Totul se întâmplă la limita acceptabilului, iar oamenii de cele mai multe ori nici nu mai încearcă să facă o treabă extraordinară, pentru că sunt prea multe piedici; totul pare să funcționeze împotriva lor. Acesta este motivul pentru care eforturile unor oameni de a depăși așteptările majorității sunt mult mai importante decât par. Ele ne inspiră pe toți să ne straduim mai mult. Iar pentru CAP acesta a fost insight-ul care a generat conceptul creativ.

Campania este comunicată pe mediile: TV (spot dedicat), radio (spot dedicat și activări speciale), outdoor, online, cinema, PR.


Download comunicat COMUNICATE OFICIALE - S-a lansat mf - ziarul medicului de familie Download fisier atasat comunicatului

"Campania „Bine nu e suficient”" adaugat de Comunicate Medicale

Persoana de contact
Nume:Silvia Parpală
Email:silvia_parpala@mccannpr.ro
Telefon:0724 079729

 Alte comunicate din aceeaşi categorie

ZILELE INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI 56 de ani de activitate in slujba pacientului 30 septembrie - 4(...)

Institutul Clinic Fundeni este o instituție medicală de elită, cu tradiție în patologia dificilă hepatică, renală, hematologică și digestivă, care pune pacientul pe primul loc în activitățile,(...) citeste mai departe



WorkShop Predeal FABC - “Ce NU stiti despre cancerul intestinului gros?”

Luna martie este Luna Internationala de Lupta Impotriva Cancerului Intestinul Gros, ocazie cu care Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer din Romania (FABC) a organizat un workshop la Predeal cu(...) citeste mai departe



Ministerul Sanatatii: Proiectul pachetului de baza va fi finalizat la jumatatea lunii iulie 2013

În luna iulie 2013, Ministerul Sănătăţii va finaliza şi va pune în dezbatere publică o serie de opţiuni strategice care vor reprezenta temeliile transformării sistemului sanitar într-unul modern şi(...) citeste mai departe



Studiu: peste 85% dintre pacientii romani sunt multumiti de medicii din spitale

Conform celui mai recent studiu despre percepţia privind sistemul de sănătate, în ultimul an, 28% dintre românii care au avut probleme medicale au fost internaţi în spitale, iar 91% dintre internări(...) citeste mai departe



Crucea Rosie Romana aniverseaza Ziua Internationala a Voluntarului

În fiecare an, pe 5 decembrie, Societatea Națională de Cruce Roșie din România (SNCRR), aniversează "Ziua Internațională a Voluntarului". Anul acesta Crucea Roşie Română doreşte să atragă atenţia(...) citeste mai departe