CAMPANIA VIATA E MAI FRUMOASA PRIVITA IN HD s-a incheiat!

CAMPANIA VIATA E MAI FRUMOASA PRIVITA IN HD s-a incheiat!
Multumim tuturor Participantilor si Felicitari Castigatorilor!
In data de 6 august 2012, a avut loc tragerea la sorti pentru Campania ”Viata e mai frumoasa privita in HD” asistata de notar public prin Incheierea de Certificare Fapte Nr. 4 / 06 august 2012, confirmandu-se castigatorii premiilor din cadrul campaniei:
- Marele Premiu LG CINEMA 3D SMART TV;
- 20 de seturi a cate doua cutii de lentile de contact PureVision2HD.

Lista completa a castigatorilor este disponibila pe site-ul www.bausch.ro.

Castigatorii vor fi instiintati telefonic de catre organizatorul campaniei, reprezentantii firmei Visionaria SRL si vor putea ulterior sa-si ridice premiile din magazinele de optica medicala unde si-au achizitionat initial in cadrul campaniei cele 2 cutii de lentile PureVision 2HD sau PureVision Toric, dupa caz.
Marele Premiu LG va fi inmanat personal de catre un reprezentant al firmei Visionaria SRL stabilind de comun acord cu castigatorul data si ora acestui eveniment.

INCA O DATA FELICITARI CASTIGATORILOR!


"CAMPANIA VIATA E MAI FRUMOASA PRIVITA IN HD s-a incheiat!" adaugat de

Persoana de contact
Nume:Raluca Stanciu
Email:contact@bausch.ro
Telefon:0268423226
Sursă:www.bausch.ro

 Alte comunicate din aceeaşi categorie

Bio-Inspiraţie în domeniul îngrijirii oculare: Biotrue de la Bausch + Lomb

Lumea biologică este plină de exemple de creaţii perfect funcţionale şi adaptate mediului. În zilele noastre, cele mai bune idei din natura sunt preluate pentru crearea celor mai noi tehnologii,(...) citeste mai departe



Centrul Oculus a fost selectat recent printre cele 7 centre de referinta mondiala care au(...)

Centrul oftalmologic Oculus, cea mai mare mare clinică de chirurgie oftalmologică, aniversează anul acesta 20 de ani de activitate. Înfiinţat în anul 1993, Centrul Oftalmologic Oculus a introdus în(...) citeste mai departe



Biotrue - prima solutie bio pentru lentile de contact acum si ONLINE

Lentile Contact Romania - www.lentilecontact.ro - in cadrul campaniei citeste mai departe



Risc de glaucom pentru peste 38% din pacientii testati in cadrul campaniei Vederea nu are pret

Fundația Dr. Schmitzer, Clinica Oftalmestet și Primăria Sectorului 4 au realizat pentru a doua oară campania „Vederea nu are preț”, cu scopul de a identifica și investiga pacienții cu glaucom din(...) citeste mai departe



Doar jumatate dintre persoanele care au glaucom sunt diagnosticate. Glaucomul netratat duce la(...)

12-18 martie este Săptămâna Mondială a Glaucomului. Medicii oftalmologi din întreaga lume atrag atenția asupra acestei boli care apare pe nevăzute și care duce la orbire dacă nu este(...) citeste mai departe