9 reguli care va feresc de durerea de spate

9 reguli care va feresc de durerea de spate
Afecțiunile spatelui sunt extrem de frecvente în toată lumea și nu mai puțin de 80% dintre persoane suferă cel puțin un episod dureros în timpul vieții. Tocmai de aceea e indicat să aveți grijă de spatele dumneavoastră atât dacă nu aveți probleme, cât mai ales dacă aveți afecțiuni deja cunoscute. O puteți face cel mai simplu învățând câteva lucruri și ținând cont de ele pe tot parcursul zilei, susține dr. Vasile Druță, managerul clinicii de tratament Bio Ortoclinic.

„Reguli sunt mult mai multe decât cele enumerate și se înscriu într-un concept numit „scoala spatelui”. Clinica noastră a dezvoltat un astfel de program pentru a educa și a învăța persoanele interesate în legătură cu afecțiunile pe care le au sau cu durerea de spate și pentru a le ajuta în prevenirea recurenței durerii”, a declarat dr. Vasile Druță, medic primar ortopedie traumatologie.

Iată câteva din regulile care trebuie respectate pentru a nu avea probleme cauzate de coloana vertebrală:
1 - Obligatoriu într-o oră schimbați poziția! Nu rămâneți ore întregi în poziții fixe chiar dacă nu vă deranjează pe moment;
2 - Nu ridicați mai mult de 3-5 kg pe fiecare mână și aveți grijă ca ridicarea să se facă doar cu genunchii flexați și cu spatele drept;
3- Nu faceți sport fără o încălzire serioasă prealabilă, iar cei cu probleme de spate cunoscute, numai cu recomandarea medicului (kinetoterapie, înot, pilates, yoga);
4 - Pentru a dormi bine, alegeți salteaua sau perna numai după ce le testați! Sunt persoane care se simt bine pe pat tare, altele care dorm mai bine pe pat moale, iar altele cu sau fără pernă;
5 - Cerceii trebuie scoși seară, înainte de culcare, obligatoriu!
6 - În activitățile fizice solicitante sau atunci când aveți poziții vicioase un timp îndelungat se recomanda purtarea pentru scurt timp a mijloacelor de contenție la nivelul spatelui (orteze, lombostate, gulere cervicale, etc);
7 - Atunci când stați pe scaun trebuie să țineți picioarele paralele și nu în poziție picior peste picior sau încrucișate sub masă ori sub scaun;
8 - Când lucrați la calculator, coatele trebuie să facă un unghi de 90 grade cu brațele și să fie paralele cu podeaua. Nu stați gârbovit(ă) și urmăriți ca privirea să fie la nivelul ecranului, astfel încât să nu țineți capul nici ridicat, nici aplecat;
9 - Nu uitați o regulă de bază: nu solicitați și mai mult un spate aplecat și mai ales răsucit! Puteti face asta ținând orice greutate pe care o cărați (sacoșe, genți etc), cât mai aproape de corp.


"9 reguli care va feresc de durerea de spate" adaugat de Comunicate Medicale

Persoana de contact
Nume:Corina Ditan
Email:www.robevents.ro
Telefon: 0740.231.155

 Alte comunicate din aceeaşi categorie

Campanie de informare Importanta consilierii si orientarii profesionale si efectuarea de stagii de(...)

În cadrul proiectului ”Consiliere, orientare profesională şi elemente de practică în ortopedia şi traumatologia pediatrică”, CONTRACT POSDRU/161/2.1/G/139364, va avea loc Miercuri 27 mai 2015, ora(...) citeste mai departe



Proteze de sân Ortopedica - Reproducere fidelă a profilului natural al sânilor

Centrul Ortopedica, principalul jucător de pe piaţa românească a dispozitivelor medicale oferă proteze externe de sân ce reproduc cu fidelitate profilul natural al sânului şi o ajută pe purtătoare să(...) citeste mai departe



Aerul conditionat provoaca dureri acute de coloana vertebrala

Căldurile extreme ne obligă la măsuri extreme şi asta nu e bine pentru organism. Iar una dintre ele, tentaţia de a petrece prea mult timp în dreptul aparatelor de aer condiţionat setate pe(...) citeste mai departe



Atentie la coloana vertebrala a copiilor!

Din nou ore petrecute la birou, din nou ghiozdane pline cu cărţi şi din nou sporturi care suprasolicită spatele. Iar pentru copiii care au probleme la coloana vertebrală toate acestea pot agrava(...) citeste mai departe



Asociatia de Podiatrie, alaturi de maratonistii editiei 2017 a 2x2 RACE

Indiferent de sportul practicat, succesul sportiv este dependent de sănătatea picioarelor, însă pentru alergători, picioarele sunt adevărați „stâlpi” ai performanței: sprijinul, propulsia corpului,(...) citeste mai departe